ISOLABS – EMBEDDED S3 (Šamani, Znanstveniki in Čarovniki) – ANTEPRIMA
Nekje v severozahodnih Julijskih Alpah
14. september 2024
ISOLABS – Konceptualno raziskovanje interakcij med kompleksnimi sistemi
ISOLABS – EMBEDDED S3 (Šamani, Znanstveniki in Čarovniki) – ANTEPRIMA je uvodna situacija, ki bo potekala 14. septembra od 15.00 do 21.00 nekje v severozahodnih Julijskih Alpah in je namenjena uglaševanju udeležencev z opazovanimi pokrajinami s posebnim poudarkom na zvočnosti. To intimno srečanje, ki je brezplačno, bo potekalo na skrivni zunanji lokaciji. Ambientalne zvoke in zvočne krajine bodo pričarali Jan Jelinek (DE), AGF (FI), Saša Spačal (SI), Primeiro (AR), beepblip (SI) in QOA (AR), prostor pa bo oblikoval Tilen Sepič (SI). Slušne izkušnje bodo dopolnjene z lokalnimi kulinaričnimi okusi, ki bodo udeležence popeljali skozi doživetje, ki vabi k globljemu sprejemanju nevidnega, spregledanega ter neznanega.
Dogodek je brezplačen, a je zaradi omejenih kapacitet obvezna registracija, ki bo na voljo do zapolnitve kapacitet. Prijavite se tukaj.
Poskrbljeno bo tudi za prevoz iz Ljubljane in nazaj. Cena prevoza je 15,00 €, prevoz pa si je mogoče zagotoviti ob prijavi na dogodek (zagotovljene so le prek spleta pravočasno vplačane vozovnice).
Rezervacije za prevoz so na voljo do zapolnitve mest oz. najkasneje do četrtka 12. septembra 2024 (do polnoči).
Za dodatne informacije lahko pišete tudi na isolabs@protonmail.com.
NiANSA je iniciativa, ki organizira interdisciplinarne dogodke za vse starosti in bitja. Skozi raziskovanje simbioze med zvočno krajino in pokrajino se osredotoča na ustvarjanje kolektivnih, globokih poslušalskih izkušenj. Prizadeva si vzpostaviti platformo, kjer se lahko širša umetniška skupnost srečuje, deli ideje ter sodeluje v oblikovanju in raziskovanju zvočnih in vizualnih izkušenj. Niansini dogodki radovedne posameznike vabijo k razmisleku o medsebojni povezanosti narave in človeške izkušnje.
ISOLABS je zasnovan kot krajina forenzičnega raziskovanja in dialoga, ki preučuje zapleteno prepletanje umetnosti, znanosti, tehnologije, jezika in okolja, situirana na področju od izvira do izliva reke Soče. V okviru ISOLABS se terensko delo, okoljsko in daljinsko zaznavanje, kartiranje in refleksivne prakse povezujejo z lokalnimi in globalnimi skupnostmi, pri čemer se raziskujejo in preizkušajo meje med različnimi disciplinami, kulturami, subkulturami in naravnimi sistemi. Ta niz dogodkov predstavlja pomemben korak v naši raziskavi kompleksnih sistemov, ki oblikujejo naš svet in združuje natančnost znanstvenega raziskovanja z razsežnostmi konceptualne umetnosti.
Kolofon
Produkcija: Projekt Atol
Koprodukcija: Niansa
Koncept in kuriranje: Marko Peljhan
Umetniško vodenje in sokuriranje: Brandon Rosenbluth
Produkcija dogodka in sokuriranje: Sašo Puckovski
PR: Matej Mihevc
Oblikovanje: AA + Studio Kruh
Tehnična pomoč: Luka Bernetič, Tilen Sepič, Sašo Puckovski, Gašper Drolec
ISOLABS – EMBEDDED S3 – ANTEPRIMA je del uradnega programa GO! 2025, Evropska prestolnica kulture Nova Gorica/Gorica 2025.
Bios
Jan Jelinek (DE) je preoblikovalec izgubljenih in najdenih zvokov, ki glasbene vzorce in terenske posnetke spreminja v izrazito zanimive, kompleksno teksturirane abstraktne stvaritve. Kot umetnik kolaža in obdelave ostaja na konceptualnem iskanju zvočnih medsebojnih povezav in metamorfoz, pri čemer se giblje od art-house-housa do prikupnih eksperimentalnih zvočno oblikovanih pripovedi, ki jih je mogoče slišati v več kot 20-letnem ustvarjanju. Deluje tudi pod imeni Farben, Gramm in The Exposures in je ustanovitelj nemške založbe Faitiche.
Jan JelinekAGF (FI) is an audio sculptress, composer, sound art facilitator, producer & intersectional feminist networker. She published more than 30 long form records, countless mixed media projects and organised sound interventions with others around the globe. She/her weaves deconstructed language, field recordings, low frequencies, disembodied voices, post-club aesthetics, interwoven a-rhythmical patterns into dense sonic feminist technologies.
AGFMag. Saša Spačal, postmedijska umetnica, združuje raziskovanje živih sistemov s sodobno umetnostjo, pri čemer poudarja prepletenost kontinuuma okolja in kulture znotraj planetarnih metabolizmov. Njena umetniška prizadevanja vključujejo razvoj skrbnih biotehnoloških metodologij, vmesnikov in infrastruktur, ki se ukvarjajo tako z organskimi kot tudi z mineralnimi zemeljskimi agenti v času globalnih sprememb. Vzporedno raziskuje krhkost posthumanih scenarijev, prepletajoč mehanske, digitalne in organske logike znotraj pogojev sodobne biopolitike in nekropolitike.
Njena dela so bila predstavljena na prizoriščih, kot so ZKM | Center za umetnost in medije Karlsruhe [DE], Ars Electronica [AT], Centre de Cultura Contemporània Barcelona – CCCB [ES], Laboratoria Art & Science Foundation / New Tretyakov Gallery [RUS], Nacionalni umetnostni muzej Kitajske [CHN], Muzej sodobne umetnosti Metelkova [SI], Onassisov kulturni center Atene [GR], Festival Transmediale [DE], Mestna galerija Praga GHMP [CZ], Muzej in galerije Ljubljane [SI], Museo Extremeño e Iberoamericano de Arte Contemporáneo [ES], Perm muzej sodobne umetnosti [RUS], Chronos Art Centre [CHN], Muzej sodobne umetnosti Zagreb [CRO], Muzej sodobne umetnosti Vojvodina [SRB]. Prejela je nagrade in nominacije Ars Electronica Starts Prize [2021], Japonska nagrada za medijsko umetnost [2020], Nova nagrada za tehnološko umetnost [2019], New Aesthetica Prize [2020], Prix Cube [2015] in Prix Ars Electronica [2015].
Saša Spačalbeepblip [Ida Hiršenfelder] (SI) je zvočna umetnica in arhivistka. Komponira potopitvene psihogeografske zvočne krajine z uporabo analogne elektronike, naredi-sama modularnih sintetizatorjev zvoka, terenskih posnetkov in računalniške manipulacije. Zanima jo bioakustika, eksperimentalna glasba in zvočno prostorjenje.
beepblipQOA (AR) se ukvarja s poslušanjem kot orodjem za uglaševanje z okoljem okoli nas in z lastnim bitjem. Osredotoča se na materialnost zvoka kot vibracij, ki zasedajo, premikajo in prečkajo zrak okoli nas. Ustvarja razširjeno poslušanje telesnih izkušenj. Zvočne kompozicije segajo od minimalnih frekvenc, obdelanih terenskih posnetkov naravnih okolij, vzorčenja akustičnih predmetov v živo, kot so kamni in veje, govorjene besede, do sintetiziranih in ritmičnih spektralnih prepletov. Ustvarja razširjeno izkušnjo poslušanja, ki vabi, da se potopite v lebdeči čas.
QOAPrimeiro (AR) prepleta eterične tone in lebdeče arpeggie v skrbno izdelano zvočno tapiserijo. Njegova glasba je potopitvena izkušnja, ki presega tradicionalne žanreje in se podaja v svet ambienta in še dlje.
PrimeiroTilen Sepič (1984) je multidisciplinarni oblikovalec, novomedijski umetnik in promotor odprtokodne kulture. Njegove izkušnje s svetlobo se kažejo v svetlobno oblikovanih objektih, oblikovanju IOT, produktni fotografiji in zvočno-svetlobnih instalacijah. Trenutno raziskuje in razvija lastne izdelke na področju svetlobnega oblikovanja in zvočno-svetlobnih instalacij
Tilen Sepič