ARIA rezidenca: EARTH ENGINE
MGLC, Pod turnom 3, 1000 Ljubljana
09. – 31. avgust 2024
Povezani dogodki (v okviru programa ARIA, Worlds’ End Hackathon):
18. avgust, 17:00, Moderna galerija, Ljubljana / Predavanje Vsi svetovni poligoni
19. – 23. avgust, Krušče / Zaprta delavnica za udeležence ARIA Real Game Play (prijave so zdaj zaključene)
Med rezidenčnim bivanjem v Ljubljani bo Alice Bucknell razvijal_a projekt Earth Engine, videoigro in raziskovalni projekt, ki se ukvarja s planetarnim igranjem. Igra uporablja podatke o podnebnih razmerah v realnem času, s pomočjo katerih ob vsakem vnovičnem zagonu ustvari spekulativno Zemljo. Gradi na vznikajoči mitologiji EVE (Earth Virtualization Engines), digitalnih dvojnikih Zemlje ki so predstavljeni kot prihodnost podnebnih raziskav. EARTH ENGINE zavrača idejo, da več podatkov pomeni več resničnosti, in triangulira ideje post-človeškega igranja, ekološkega preoblikovanja sveta (reworlding) in planeta kot igralca. S spreobračanjem tipičnih igralnih mehanik in distinkcije med igralcem in okoljem, Zemlja postane igralec, človek pa NPC. Earth Engine nadgrajuje več dolgoročnih raziskovalnih interesov Bucknell, vključno z medsebojnim razmerjem igranja in ekološkega razmišljanja, videoigrami kot afektivnimi vmesniki za razumevanje kompleksnih oblik vednosti ter paradoksi napovednih tehnologij, ki izključujejo druge možne prihodnosti.
Kolofon
ARIA rezidenca za umetnike_ce in pisce_ke dopolnjuje poletno šolo ARIA. Gosti avtorje_ice, katerih praksa je informirana s spekulativnimi in »worldbuilding« pristopi ter v svojem raziskovanju načinov in orodij za »imaginiranje« planeta v času njegove spreminjajoče se ekologije črpa iz razširjenega področja kulture, zgodovine in znanosti.
Produkcija: Zavod Projekt Atol
V sodelovanju z: Revija ŠUM
Koprodukcija: Mednarodni grafični likovni center
S podporo: Ministrstvo za kulturo ter Ministrstvo za javno upravo Republike Slovenije, Mestna občina Ljubljana – Oddelek za kulturo.
ARIA rezidenca je organizirana v okviru programa More-than-Planet in sofinancirana s strani Evropske unije v okviru programa Ustvarjalna Evropa.
Bio
Alice Bucknell je umetnik_ca in pisec_ka iz Los Angelesa. Njegovo_njeno nedavno delo je bilo osredotočeno na ustvarjanje filmskih vesolj v igralnih svetovih, pri čemer je raziskovala afektivne razsežnosti videoiger kot vmesnikov za razumevanje kompleksnih sistemov, odnosov in oblik znanja.
Svoje delo je med drugim predstavil_a na Ars Electronica v sodelovanju z transmediale, Arcade Seoul, 18. beneškem arhitekturnem bienalu, Gray Area v San Franciscu, Singapore Art Museum in Serpentine v Londonu. Njegova_njena besedila so bila objavljena v publikacijah, kot so ArtReview, e-flux architecture, frieze, Flash Art, Harvard Design Magazine in Mousse.
V letu 2024 je štipendist_ka Graham Foundation for Advanced Studies in Fine Arts, prejemnik_ca Collide Residency v CERN-u in Copenhagen Contemporary ter umetnik_ca na rezidenčnem raziskovalnem programu Enter the Hyper-Scientific EPFL v Lozani. Bucknell je magistriral_a iz sodobne umetnosti na Royal College of Art in diplomiral_a iz antropologije na Univerzi v Chicagu. Trenutno je profesor_ica na SCI-Arc v Los Angelesu.
Alice Bucknell