Reading Stanley Brouwn
Muzej sodobne umetnosti Metelkova, Ljubljana
05. november – 06. december 2015
Delo Reading Stanley Brouwn naslavlja tematike vsakdanje hoje, merjenja, arhiviranja, branja in ritmične časovnosti. Z branjem umetniške knjige my steps 12. 12. 2005 – 1. 1. 2006 projekt vzpostavi odnos z opusom konceptualnega umetnika Stanleya Brouwna (Surinami/Nizozemska), katerega številna dela naslavljajo (neiz)merljivost in materialnost razdalj in njihovo arhiviranje v procesu štetja lastnih korakov. Projekt vsebuje tri elemente – knjigo my steps 12. 12. 2005 – 1. 1. 2006 umetnika Stanleya Brouwna, nevidno akcijo Taa G. Vrhovca Sambolca in postavitev, ki knjigo in akcijo znova “osedanja” kot nejasno in skrivnostno ritmično navodilo, sugestijo, normo ali oporo za gibanje, refleksijo ali poslušanje.
Reading Stanley Brouwn je del večletnega umetniškega raziskovalnega projekta Rhythms of Presence (2013-2016) v okviru norveškega programa Norwegian Artistic Research Programme.
Kolofon
Tao G. Vrhovec Sambolec: Reading Stanley Brouwn, 2015/16
instalacija
Avtor: Tao G. Vrhovec Sambolec
Razvoj strojne in programske opreme: Mr. Stock Interfaces
Razvoj programske opreme: Slavko Glamočanin
Produkcija: Zavod Sploh in Zavod Projekt Atol
Koproducenti: Norwegian Artistic Research Programme in Akadamija za umetnost in oblikovanje v Bergnu (KHiB)
Bio
Tao G. Vrhovec Sambolec (SI/NL) je umetnik in raziskovalec, ki se v svoji praksi osredotoča na zvok, nove medije, interakcijo v realnem času in na vprašanja sodobne mediacije v odnosu do občutka (telesne) prisotnosti. Njegovi nedavni projekti vsebujejo prostorske in zvočne instalacije, dogodke in intervencije, kjer (ne)posredovani zvočni dogodki delujejo kot osrednji element, ki afektivno vzbujajo človeško telesno prisotnost, hkrati pa oznanjajo fizično odsotnost telesa. Tovrstna izkustvena umetniška dela, ki obiskovalce nagovarjajo skozi zvok, taktilnost, kinetično gibanje in vibracije, so namenjena prevpraševanju čutne zaznave telesne prisotnost onkraj neposredne bližine in vidnosti, ter kako lahko iz teh re-artikulacij prisotnosti vzniknejo nove poetike.
Njegova dela so bila predstavljena v različnih mednarodnih muzejih, galerijah, projektnih prostorih in bienalih ter na festivalih sodobne umetnosti, med drugim v galeriji Kapelica – Ljubljana; galeriji Public Space With a Roof (PSWAR) – Amsterdam; Projektnem prostoru Aksioma – Ljubljana; Errant Sound Project Space, Berlin; festivalu Sonic Acts – Amsterdam; Festivalu Neposlušno – Ljubljana; festivalu Ars Electronica – Linz; Muzeju sodobne umetnosti Metelkova, + MSUM – Ljubljana; festivalu AV – Newcastle upon Tyne; Galeriji ŠKUC – Ljubljana; Državnem muzeju sodobne umetnosti – Solun; Muzeju umetnosti Gwangju – Gwangju, Južna Koreja; Raziskovalnem paviljonu – Benetke; Madrid Abierto – Madrid; Glasbenem tednu Gaudeamus – Amsterdam; Forum neuer Musik – Köln; CMMAS – Morelia, Mehika; Moon Life Concept Store, Šanghaj; MuseumsQuartier – Dunaj, Sound Gallery, Bergen.
Tao G. Vrhovec Sambolec